دانلود

Monday, September 3, 2007

need for speed carbon


منبع: www.p30download.com

Need for Speed Carbon

Carbon همان Need for Speed است که شما منتظرش هستید. این بازی شباهتهای بسیار زیادی به NFS: Most Wanted دارد، اما اضافه بر این بیشترین چیزی که به چشم میخورد شباهت آن به Initial D است. شما در دره ها و کوهستانها و فراز و نشیب های تند مسابقه خواهید داد و هر لحظه ممکن است توقف بعدی شما مرگ در اعماق دره باشد. البته شباهت هایی به بازی Fast and Furious: Tokyo Drift نیز در Carbon دیده می شود، اما از نظر سابقه Initial D قدیمی تر است و صاحب نام است.

قضیه ی اصلی کربن ساده است . شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست آورید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده است. درست شبیه به Most Wanted شهر به قسمتهای مختلفی تقسیم شده و هر قسمت را یک دسته از رانندگان اداره میکنند. هر دسته در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهد. در آخر نیز با سردسته ی آن ها مسابقه خواهید داد. اگرچه ممکن است زمانهایی مجبور شوید برای پایان دادن به حاکمیت یک دسته، بجز نشان دادن مهارتهای خود در خیابان، در صحراهای اطراف شهر نیز مسابقه دهید.

سری Need for Speed تا قبل از Most Wanted حالت Drift داشت که قسمتی از مسابقات را تشکیل می دادند اما تو MW این قسمت برداشته شد. توی این نسخه شما باید مهارتهای Drift خودتون رو به حد نساب برسونین و سر پیچ های شدید با سرعت زیاد بپیچید، وگرنه توقف بعدی شما مرگ در اعماق دره خواهد بود.در حالیکه موضوع برگرفته شدن خیلی از نکات بازی از Intial D واقعا مایوس کننده است به این میتوان امیدوار بود که با تجربه ی بالای EA، بازی بیاد ماندی ای مثل NFS: High Stakes خلق شود.

چیز دیگری در کربن وجود دارد و که هواداران خودشان را برای آن خواهند کشت . اختیاراتی که برای تغییر اتومبیل در Carbon دارید، تابحال در هیچ بازی دیگری برای هر کنسولی دیده نشده و با هیچ بازی ای قابل مقایسه نیست. مانند عنوانهای قبلی NFS شما میتوانید رینگ های اتومبیل ، باله ی عقب ، Decal ها و تمام چیزهای دیگر را انتخاب کنید. همه ی تغییرات مثل همیشه هستند ولی اینبار در کربن شما میتوانید کنترل تمام تغییرات را در اختیار بگیرید.

برای مثال علاوه بر انتخاب یک رینگ 8 اینچی شما میتوانید با آنالوگ استیک اندازه ی دقیق رینگ را تنظیم کنید تا اندازه ی دلخواهتان شود. واقعا فوق العاده است که تا این حد میتوانید اتومبیل خود را به دلخواه تنظیم کنید. به طوری که حتی میتوانید باله ی عقب (Spoiler) ماشین را بطور دستی تنظیم کنید و زاویه ی آن را متناسب با سلیقه ی خود تغییر دهید. درست مثل قبل هرچه در داستان بازی تکنفره جلو میروید، امکانات بیشتری برای ارتقا دادن ماشین برایتان باز می شود.

توجه:
به علت حجیم بودن فایل ها و امکان حذف شدن از روی سایت راپید شیر مسئولیت دریافت به عهده خود شماست.


دانلود (غیر مستقیم) - در حدود 3 گیگابایت
m4k4v3l1
پسورد

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 

JavaScript Codes Oneline users :

کدهای خفن جاوا اسکریپت

english فارسی