دانلود

Saturday, October 6, 2007

بهترین دیکشنری



در حال حاضر 30 ميليون کاربر ثبت شده در سراسر جهان براي اين نرم‌افزار وجود دارد. شرکت بابيلون در سال 1997 آغاز به توليد اين نرم‌افزار نمود و آن را با امکان دوره آزمايشي نامحدود (Unlimited Free Trial) عرضه کرد. اين توزيع تقريباً رايگان تا سال 2001 ادامه يافت. در اين زمان اين شرکت شروع به فروش نرم‌افزار نمود.

Babylon 6، ترجمه ای آسان و شهودی و نرم افزار فرهنگ به بیش از 50 زبان.
Babylon يکي از برجسته ترين ديکشنري ها و برطرف کننده تمامي مشکلات کاربران در زمينه ترجمه مي باشد .
به وسيله Babylon کاربر به سرعت مي تواند Email ها، صفحات اينترنتي، اسناد، پيام هاي فوري و ... را ترجمه کند. براي ترجمه متن يا کلمه مورد نظر کافيست فقط يکبار بر روي آن کليک کرده تا پنجره کوچک محاوره اي Babylon ظاهر شده و نتايج و معني آن را به شما بدهد. اين نرم افزار براي تشخيص کلمات در محيط هاي غير متني (مانند اسناد PDF) از روش تشخيص نوري نويسه ها يا OCR استفاده مي کند.
Babylon همچنين داراي فرهنگ لغت هايي به زبان هاي مختلف (از جمله فارسي) مي باشد، که اين فرهنگ لغت ها پس از نصب برنامه اصلي قابليت اضافه شدن به آنرا دارا مي باشند.

قابلیت های نرم افزار :

- Single Click Activation :
تنها با يک کليک بر روي هر لغت در برنامه هاي مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و ديگر برنامه هاي تحت ويندوز، پنجره کوچک محاوره اي اين ديکشنري به سرعت فعال شده و معني لغت و ديگر اطلاعات در باره آنرا به کاربر مي دهد.
همچنين مي توانيد لغات مورد نظر را در پنجره اصلي برنامه Copy/Past کنيد و سريعا معني آنرا به دست آوريد.اين ديکشنري حتي توانايي اتصال به ديکشنري ها و دايره المعارف هاي Online را دارا مي باشد.

- Text Translation :
ترجمه متون از اين ساده تر امکان ندارد !
بدون نياز به Copy/past کردن متن و تنها با يک کليک ساده، اين ديکشنري متون شما را شناسايي کرده و آن را به 17 زبان دنيا ترجمه مي کند.
مترجم متن Babylon در زبان هاي زير قابل دسترسي مي باشد : German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish و Ukrainian.


- Results from the world's leading publishers :
اتصال آنلاين به ديکشنري هاي مرجع و مطرح جهان و استفاده از آنها براي ارائه نتيجه هاي جامع تر از جمله : Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Mich contentaelis, Van-Dale و ...

- Wikipedia content :
ديکشنري آنلاين Babylon توانايي اتصال به دايره المعارف Wikipedia را نيز دارد و نتايج خود را با استفاده از اين دايره المعارف نيز اراده مي دهد.
Wikipedia يکي از بزرگترين دايره المعارف هاي Online، چند زبانه و مجاني مي باشد که شامل بيش از 2 ميليون مقاله و تعريف در زمينه هاي مختلف مي باشد که دائما نيز در حال به روز رساني است.
ترکيب اين ديکشنري و اين دايره المعارف کمک بزرگي به دانش آموزان، دانشجويان و مترجمان خواهد کرد.

- Translation in 50 languages :
ديکنشري Babylon براي ارائه نتايج و ترجمه لغات از 1300 منبع و پايگاه در 50 زبان مختلف استفاده مي کند. هر پايگاه شامل 25 ديکشنري حرفه اي در 13 زبان مختلف مي باشد که همگي به وسيله تيم توسعه زبان کمپاني Babylon توسعه داده شده اند. English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish
در حقيقت Babylon يک ابزار ترجمه سريع و منحصر به فرد مي باشد. که جايگزين ديکشنري هاي سنتي کاربران شده و معني لغات و جملات را بسيار سريع و با استفاهده از لغت نامه هاي گوناگون و اتصال سريع به دايره المعارف هاي Online ارائه مي دهد.

- Units & Measures Conversion :
براي تبديل واحدها و تبديل واحد پول کشورها به هم تنها با يک کليک.

- Spelling Alternatives :
براي تصحيح آنلاين غلط هاي املايي، مشکلات جمله بندي و ...

- اضافه شدن بیش از 3 میلیون لغت جدید.
و ...

دانلود نرم افزار با حجم ۱۱.۵ مگابایت

www.kamyabonline.comپسورد فایل

- دانلود تلفظ با صدای زن
- دانلود تلفظ با صدای مرد
------------------------------------------------------------
- دانلود لغت نامه پیشرفته انگلیسی به فارسی : با توانایی نمایش کلمات مشابه و توضیحات اضافه
- دانلود لغت نامه انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای انگلیسی
- دانلود لغت نامه انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای فارسی
- دانلود لغت نامه فارسی به انگلیسی
- دانلود لغت نامه انگلیسی به فارسی برای لغات مربوط به کامپیوتر و IT
- مشاهده دیگر لغت نامه های فارسی

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 

JavaScript Codes Oneline users :

کدهای خفن جاوا اسکریپت

english فارسی