دانلود

Sunday, October 21, 2007

شکلکهای زیبا

:: استفاده از شکلکهای زیبا و متعدد در محیط های اینترنتی با PostS mile 5.0 ::

در محیط خشک و بی روح و مجازی اینترنت , تنها راه بیان احساسات و نمایش خود استفاده از شکلک های کوچک و بامزه ایست که Smiley نام دارند . این شکلک های قشنگ و متنوع تقریبا در تمامی محیط های گفتگو به طرق صور گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند , نرم افزارهای قدرتمند Yahoo Messenger , MSN Messenger و سایر نرم افزار های گوفنگو و حتی تالارهای گفتگو شکلکهای خاص و محدود خود دارا هستند و در هر ارتقا هر نسخه به نسخه ی جدید حتما اضافه نمودن این شکلکها را مد نظر می گیرند . ولی با وجود این شکلکهای متفاوت , بازهم احساسات زیاد و متعددیست که شما با آنها نمی توانید بان کنید .

PostSmile نرم افزاری بسیاری مفید و جالب از شرکت Masterra است که گالری های مختلفی از شکلکهای زیبا و بامزه جدید و ساخت خود را در اختیار شما قرار می دهد تا در محیط های گوناگون اینتنرنت از آنها استفاده نمایید .

پشتیبانی بسیاری از محیط های اینترنتی :

PostSmile قابل استفاده در تمامی تالارهای گفتمان اینترنتی ( فروم ها ) مانند انجمن های بزرگ P30World , و تمامی Webmail های معروف اینترنتیست , Webmail هایی مانند Hotmail , YahooMail و GMail و ........

علاوه بر این ها با تمامی نرم افزارهای معروف Email Client مانند Outlook, Outlook Express, Eudora, Thunderbird, IncrediMail, AOL Mail و بسیاری دیگر که به صورت HTML-Based هستند را تحت پشتیبانی دارد .

دیگر ویژگی خوب و جدید این نرم افزار پشتیبانی نرم افزار محبوب MSN Messenger برای این بعد وسیع شکلک هاست .

کلکسیون های زیبا و متنوع گوناگون :

علاوه بر شکلکهای زیبا و متعددی که این نرم افزار همراه با نصب با خود می آورد , دارای کلکسوین های زیبای متعددیست که با دریافت آنها از بخش کلسیون های سایت سازنده قادر به اضافه نمودشان به نرم افزار هستید .

کلسیون های متعددی با موضوعات Collections Home, Alphabet Collection , Autumn & Halloween , Bugs Collection , Christmas Collection , Classic Collection , Classic II Collection , Emotions Collection , Holiday Collection , Love Collection , Love II Collection , Magic Collection , Marine Collection , Sports & Recreation, Spring & Easter , Summer Collection , Summer ABC , Winter & Christmas , Zodiac Collection و بسیاری دیگر که در حال اضافه شدن می باشند .

آسانی استفاده از نرم افزار :

محیط بسیار آسان و استفاده ی راحت از شکلک ها دیگر ویژگی خوب این نرم افزار است که تنها با یک Drag&Drop ساده از محیط نرم افزار به محیط های اینترنتی قادر به اضافه نمودن شکلکها هستید .

قابلیت ویرایش کلسیون ها و اضافه و حذف نمودن شکلکها نیز ویژگی خوب دیگری از این نرم افزار است .

جزییات کاملتر ....

نسخه ی کامل 5.0 از نرم افزار همراه با کرک در بخش نظرات ....

تصویری از محیط نرم افزار

Download PostSmile v5

Translate To English

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 

JavaScript Codes Oneline users :

کدهای خفن جاوا اسکریپت

english فارسی