دانلود

Wednesday, October 24, 2007

opera

نسخه جديد مرورگر معروفwww.u3f.ir  Opera 9.21 for Windows

Opera 9.21 نسخه جديد مرور گر قدرتمند و محبوبي ميباشد كه اخيرا از لحاظ قدرت دومين مرورگر دنيا ميباشد . امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض ویندوز XP می باشد و با نصب ویندوز این برنامه نیز نصب می شود ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای internet explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب می باشد.

از ويژگي هاي اين نسخه ميتوان به موارد زير اشاره كرد :

- در این نسخه قسمتی برای جلوگیری از سواستفاده های اینترنتی و دزدی اطلاعات قرار داده شده و کاربر با استفاده از این مرورگر دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهد بود.

- بهبودي و افزايش قدرت امکان دانلود فایل های Torrent در قسمت BitTorrent .

توضیح: ( Torrent ها فایل هایی هستند که شما با دانلود آنها و استفاده از برنامه های مخصوص Torrent می توانید یک فیلم سینمایی را از چندین نقطه در اینترنت دانلود کنید. تقریبا حالتی مانند شبکه های p2p می باشد )

- اضافه کردن موضوعاتی که بیشتر عملیات جستجوی شما بر روی آن ها متمرکز می باشد در منوی جستجو .

- تکمیل قسمت ویرایش نوشته ها




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 

JavaScript Codes Oneline users :

کدهای خفن جاوا اسکریپت

english فارسی